9 Ocak 2015 Cuma

Gece Makyaji

Merhaba :) bu postum gece makyaji uzerine olucak. Genelde bu tonlari tercih ediyorum Yaptigim Gece makyajinda önemli olan goz göz kapağının bitisine uyguladigimiz karistirma teknigidir. Gozlerin daha buyuk durması icin acik renkte bir pigment kullandim. Takma kirpikler watsons lash kirpiklerdir. Daha yogun olduklari icin gece makyajlarinda tavsiye ediyorum kullnlandigim urunlere gelecek olursam 

  wetn wild in vazgecemedigim altin sarisi farini kullandim. Shady lady paletinden kahverengi golgeler icin kullandim. Flormarin beyaz goz kalemi kullanildi. Gunduz makyajlarinda ten rengi goz kalemini tercih ediyorum gece makyajlarinda ise beyaz goz kalemi. Eyeliner olarak maybelline bunu bitirmeye calisiyorum aslinda cok memnun degilim. Likit eyeliner lar tercihim. Vee golden rose velvet matte serisi 19 numara. Bu seriyi cok sevdigimi ilk postumda soylemistim :) simdi yapilmamasi gereken makyaj hatalarini diger postumda yayinlayacagim :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder