21 Ocak 2015 Çarşamba

Gelin Makyajı

Yazısını yazmakta biraz geciktim :) Gelin makyaji postu ile devam ediyorum. Teknik olarak gostermeyecegim sadece bu makyajda nelere dikkat ettiğimi kisaca anlatacağım :) öncelikle makyaji goreliim 



 Benim içime çok sindi kesinlikle düğünüm olsa bu makyaji yaparim dedim. Tabiki kisinin zevkine göre değişir ancak en önemlisi ten makyaji daha sonra göz makyajidir. Kaliteli bir fondoten kullanmaniz ve kesinlikle pudra kullanmanizi öneririm. Zaten bunlari gece makyajlarindada uyguluyoruz önerebilecegim ve sevdiğim fondoten estee lauder double wear. Yanaklarin ust kisminada ışıltılı bir allik uygularsaniz daha hoş görünür.  Aslinda gece makyajlarinda cok farki yok. Sadece kullanilmasi gereken renkler kişiye gore degisiyor. Uygulanilan teknik ayni :) gözlerin ön planda tutmalisiniz. Ben altin ve mürdüm renkleri kullandim. Teknik olarak göz kapaginin bittigi yerden gölge yaptigimiz yere uyguladim kalin ve kuyruklu bir eyeliner ile tamamladim. Gözlerimi ön planda tuttugum icin dudaklarima pembe tonlarinda hafif bir ruj uyguladim. Kullandigim palet The Balm Nude Tude ve Maybelline color tattoo altin rengi , kirpikler watsons lash kirpikler ruj olarak golden rose 13 numara ve flormar lipgloss :) Bir sonraki postumda görüşmek uzeree :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder