20 Aralık 2014 Cumartesi

Yılbası Makyajı vol1.


Instagramdada paylastıgım bu makyajda hangi ürünleri kullandığımı buradan yazmak istedim. Uygulanısını gostermedım eğer ıstek olursa uygulamalı makyajlarda yaparım ama bu makyajda onemlı olan goz kapağında golge yaptığımız bolgeye duzgun sekilde net bir eyeliner çekmemiz. Bunu dağıtmadan yaptığımızda daha sert bır makyaj ortaya çıkıyor. Ruj olarak golden rose velvet matte serisinden 19 veya 20 numara tercıh edebılırsınız . Yılbası aksamına daha uygun olabilir. Ancak dıger makyajlarımda kırmızı ve bordo tonları cok kullanacagım ıcın burada sedefli pembe uygulamak ıstedım. Baslayalııım :)




İlk olarak ağır bi cilt makyajı yapmadım Loreal LUMI MAGIQUE fondotenı kullandım.Hafıf bir pudrayla sabitledim. Göz makyajına gececek olursam önce The balm overshadow serisi altın sarısı rengini tüm göz kapağıma uyguladım. Golden rose dipliner ile kirpik diplerimi çok hafif boyadım ve göz kenarlarıma ince bir çizgi çektim daha sonra karıştırma fırçası ile dipliner surdugum yerleri dağıttım. Ve son olarak cris bölgesine diplineri tekrar çektim bunu dağıtmadım tabii. 
Ruj olarakta the body shop tercih ettim 




Son olarak takma kirpikler kullandım . Watsons ta satılan LASH kirpikler tercihim. LIONESSE ilk kullandıklarımdı ancak LASH kirpikler gibi yogun değil ve fazla yapay duruyorlar. Bir sonraki makyajım günlük makyaj olucak takipte kalınn :) 





















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder